fredag 1. juli 2011

Mistet fin laks 30/6

Lerka jublet høyt i sky over Jarlhølen, men jeg skulle ønsket jeg hadde en lerke på innerlomma i stedet.
Dro ned til Jarlhølen i nitiden i går kveld, dårlig vannføring men arti læll.Fisket av nerhølen en gang,  ikke et napp. fisket av øverhølen, midveis i hølen våknet jeg av noe som skvælet etter flua (sunray shadow) la ut ett kast på samme plass...........pang fisken tok på samme plass,  men etter ett minutts kamp datt den av.virket som en fin mellomlaks.Ble ikke fobannet, sa ikke ett banneord bare dro på smilebåndet. jeg vet til helga blir det oppgang av laks å da er jeg klar som ett egg.
Er som en zombie for tiden, mangel på søvn. Klarer ikke å holde meg unna elva, enda jeg vet att forholdene ikke er på topp. Det kjennes ut som du har gått på fylla, det er som å være på trekkspællfestivalen i Tydalen, kveldan går greit, men om morran er formen som på morgenkvisten i sju-dukern oppi tydalen.
En kveld hadde jeg bestemt meg for å avslutte tidlig , men på vei hjem punkterte jeg, under dekkskifte sklei jekken av. fy faen kor æ sleit for å få på stepphjulet" amen ".
Sliter i matpausen på jobben, sitter å nikker så nakken går ut av ledd, nei man må holde seg i arbeid da sovner jeg ikke.Nok om det,  i hælga kan jeg garantere att jeg tar meg en laks+ att jeg får meg skikkelig med søvn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar