søndag 3. juli 2011

Loch ness monstet er på flyttefot !!!!!!!!!!!

Loch ness monstret er nok på flyttefot , det har flyttet til Jarlhølen og har forvandlet seg til en laks.
Fredag 1 juni kl 19.13 biter det på ett beist av en laks . Jeg er sikker på att den var 15+ , makan til krefter. Fisker av øverhølen med en sunray shadow, øverst i hølen sier det pang, fisken er på og jeg kjenner den er stor, laksen tar ett hopp lander å fyker nedover, jeg står apatisk med tunga ut av kjeften å ser på.kjenner siklet rinner ut fra begge munnvikene, sleiker meg rundt munnen, kjenner en svak smak av peanøtter snus og filt fra vadeskoa he he eh nok om det. Så blir jeg Var på att det begynner å bli tomt for backing, legger på sprang nedover elva laksen stopper, har deretter en stillingskrig som varer i tre kvarter. Jeg legger så mye kraft på laksen som stanga tåler men den flytter seg ikke en millimeter, etter 50minutter er kampen over, under fullt press løsner flua å jeg faller bakover i steinura GAME OVER.
Stanga holdt snøre,kroker,løkker å knuter like så. Men laksen var bare for sterk i kombinasjon med att den satt for dårlig. Men i trebbelkroken (kamasan nr6) satt det ett fiskeskjell, kjenner noen som kan dette,å skjellet skal analyseres.
Har også 46 min med film, man kan ikke legge ut film på over 15 min på youtube, så den må klippes redigeres.

ADVARSEL inneholder  grov bannskap og så obskøne ord at selv en sjøsame vil bli skremt.



Del 1

Del 2

Del 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar