lørdag 30. juli 2011

Tilbake fra ferien

Ferien til Danmark var som forventet, lå 3 netter i lavo, noe som med min flaks betyr ett enormt regnvær og stiv kuling 4 dager til ende. Er fortsatt stiv i kastearma etter å ha tviholdt i midtstanga 3 netter på rad under de verste stormkastene for å hindre att lavoen hadde blåst på sjøen. Legoland er kult med poncho,regntøy og paraply.Kulest er det å ta berg å dalbanen mens paraplyen vrenger seg rundt hodet ditt.  Eneste lyspunktet var "østre hurup super" (en gigantisk is) og att gps`en la ruta innom korsholm "en gigantisk fiskebutikk" var der til fruen måtte slepte meg ut døra før feriepengebudsjettet hadde blitt tømt og tolmodigheten til kone å barn var på bristepunktet, heldigvis hadde jeg rukket å fylle en bærepose full av fluebindingsmatriell å anent snadder.  http://www.korsholm.dk/fiskeri.html
Har vel aldri dratt sånn i brekket mens jeg trampa pedalen i gulvet da jeg skimtet dette skiltet i sidesynet,kjerringa påstod hardnakket att jeg hadde lagt til en ommkjøring på gps`en. Jeg blånektet så klart ;-) (det var jo ikke lange omkroken ,bare et par timer)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar