lørdag 13. august 2011

Med lomma full av smertestillende

Har så klart blitt syk nå som forholdene er på topp. Har vært til tannlegen å opperert  ut en visdomstann, ikke noe problem det. Problemene kom etterpå." Poppey the sailor" har ikke like store opphovnet kjever som jeg har nå (ikke underarmer heller he he eh ).
Har med stor fortvilelse sett på vannføringa som har nærmet seg det perfekte,mens jeg har ligget utslått i sofaen med bankende kjeve mens jeg bader i egen svette,  har hatt ett par mislykkende forsøk på svømmeknappen.
Torsdagskveld var det NOK, heiv innpå litt over maxdose med smertestillende + att jeg tok med meg pilleboksen i elva. Jeg skal da klare en time i Jarlølen, jo da det klarte jeg. Mistet en fin laks 6/7kg i øverhølen, observert også en laks på 2/3 kg som så ut denn hadde vært 14 daga i syden innsmurt med kokosnøttolje i nerhølen.
Jeg må vel bare innse att jeg er nok ikke frisk før elva innbyder mere til bading enn fisking, slik er flaksen min ;-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar